HTML

Legutóbbi kommentek

  • netman: Gratulálok! :P (2010.07.04. 14:16) Nyáááár!
  • Vyca: A kérdésre, hogy mi lesz május után, a válasz: június. :) A határidőkkel mindig így van: minél kö... (2010.03.29. 09:44) Mi lesz május után?
  • Fancsúrka: @Neo19: naja, az lehet de nálunk a csapat 90 %-a botlábú. (2010.01.28. 17:16) Éljen a vizsgaidőszak!
  • Fancsúrka: köszi!:)) (2010.01.12. 21:39) 2010 új évtized vagy nem?
  • Vyca: Valóban szép az új profil. Tetszik! ;) (2010.01.07. 21:49) November 10.

2009.11.10. 22:31 Fancsúrka

November 10.

Úgy tűnik ez a hét izgisen alakul. Elég sok felé áll a fejünk.

Volt egy koncert, egész jól sikerült. A kórus meg a zenekar együtt... Nem sok hallatszott az éneklésből, de legalább megpróbáltuk. Önként feleltem irodalomból, nem volt tökéletes, de megérte, bezsebeltem érte egy négyest. Az utolsó fölolvasást kellett részletezni. (Kosztolányi) De sebaj, legalább nem kapott valaki más egy kapát. Úgyis rám férnek irodalomból a jó jegyek, mindig valahogy ketteseket látok a lapokon...

Ó, töri, első világháború. Végre egy anyag amitől nem unom magam halálra. Mostmár azt is tudom, hogy nem mindegy hogy a háború oka vagy ürügye mi volt. Elképesztően tudtak kombinálni! Meg vadállatok is voltak, az biztos. Nem éltem volna szívesen akkoriban. Minden férfit, apát kivinni a biztos halálba... Na jó, van jobb témám is.

Beégtem, mert ma reggel szembesültem vele, hogy negyedik hete nem írtam meg a művtöri házidogát. Pedig emlékszem, hogy legalább ötször felírtam magamnak különböző helyekre. Úgy látszik átugrom a fontosabb sorokat. Ezzel úgy érzem a későbbiekben nagyon meg fogom szívni.

Nagyon nem tudom most összeszedni a gondolataimat. Holnap lesz a gólyabál, 11-kor, most eddig ér a látóköröm. Utána táncpróba. A csütörtöki helyett. Vagy mellett. Majd kiderül. Ja, és matekdoga a mértani sorozatokból. Lehet használni a függvénytáblázatot, de azért izgulni még szabad!

Folyt. köv.!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fancsur.blog.hu/api/trackback/id/tr391516764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2009.11.11. 12:27:16

Mindig az a fránya iskola... :)

Az jutott eszembe a múltkorihoz még: miért gondolod, hgoy gomoben jobbak a diákok, mint szakközépben? SZerintem nincs így. A diák az csak diák: ha nem akar, nem figyel, és egyébként is csak arra figyel, ami érdekli..

Én utáltam a törit, a kt világháborút meg végképp.

Fancsúrka 2009.11.11. 15:03:58

@Vyca: nem mondtam hogy biztosan jobbak, csak elgondolkoztam rajta hogy vajon odaát hogy mennek a dolgok...

Zoknee 2009.11.14. 23:28:37

Számomra a 4-es irodalomfelelet egy csodás álom csupán.

Bahndie 2009.11.22. 22:06:22

Kicsit mintha eltűnt volna a kezdeti lelkesedés, pedig nagyon szép az új profil. Látszik profi csinálta... ;)

Vyca 2010.01.07. 21:49:51

Valóban szép az új profil. Tetszik! ;)
süti beállítások módosítása