HTML

Legutóbbi kommentek

  • netman: Gratulálok! :P (2010.07.04. 14:16) Nyáááár!
  • Vyca: A kérdésre, hogy mi lesz május után, a válasz: június. :) A határidőkkel mindig így van: minél kö... (2010.03.29. 09:44) Mi lesz május után?
  • Fancsúrka: @Neo19: naja, az lehet de nálunk a csapat 90 %-a botlábú. (2010.01.28. 17:16) Éljen a vizsgaidőszak!
  • Fancsúrka: köszi!:)) (2010.01.12. 21:39) 2010 új évtized vagy nem?
  • Vyca: Valóban szép az új profil. Tetszik! ;) (2010.01.07. 21:49) November 10.

2010.01.07. 16:32 Fancsúrka

2010 új évtized vagy nem?

Ez a komoly kérdés foglalkoztat pár napja, vajon ez már az új évtized vagy az csak jövőre lesz? Körbekérdeztem, és eddig akit a legtanultabbnak/bölcsebbnek gondolok a kérdezettek közül, annak az volt a válasza, hogy ezt mindenki maga találja ki, mert igazán nem lehet eldönteni. Hát jó. Én akkor azt mondom, hogy legyen a következő év az új évtized, mert az idei szilveszter nem sikerült túl jól és akkor a tizedfordulót majd jól megünnepelhetjük.

Apropó, nektek milyen volt a szilveszter? Én egy házibuliban voltam, csak a buli sajnos lemaradt, de legalább volt házi. (Haha.) Egész jól éreztem magam, csak a többiek nem. Hát ez van. De szombaton megyünk bepótolni, Mystery Gang lesz a Corvintetőn, gyertek el! Nekem az Irie Maffia mellett ők a kedvenc bulizenekarom (amit bulin kívüli időben is szívesen hallgatok). Remélem tényleg elmegyünk és nem döntünk úgy a koncert előtt egy órával, hogy fáradtak vagyunk és inkább megnézünk egy filmet. Már viszket a talpam olyan régen táncoltam.

Ma tesiórán kimentünk hógolyózni. Én visszavonultam és elkészítettem első felnőttkori hóművemet, Robit. Egész jó lett, bár szegény szerintem nem emberi lény. Szarvai vannak, a szeme pedig több kicsi narancssárga bogyóból van. Meg még a karja is... hát azt nem lehet leírni. De a többiek is tevékenyek voltak, egész hóháborút kerekítettek, meg persze készült egy másik hóember is, de azt nem írom le, mert nincs kint a 18-as karika. (Köszönjük Bogi és Zsófi!) Csak egy kicsit ázott át a nadrágom, szóval abszolút jó volt. Legalább lejegeltük a készülődő izomlázat.

Vasárnap kint voltunk villamossal kamaraerdőben. Fotózni. Leesett egy gombom. Hajnali háromra értünk haza, ami még korán is van, de "betegségem" miatt sajnos ki kellett hagynom az első napot a suliban. :(

Már csak arra leszek kíváncsi, hogy hogy sikerül majd holnap egyszerre három helyen lennem, ugyanis táncpróba lesz, ami alatt nekem végig óráim vannak. Több is egyszerre. Ráadásul jövő héten vizsgák vannak.

Mára kifogytam a témákból. Valaki szombaton Corvintető?

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fancsur.blog.hu/api/trackback/id/tr361654418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2010.01.07. 22:44:43

Kép a hóemberről..?

Bahndie 2010.01.09. 15:48:33

@Vyca: Javítva... Mire jó egy moderátor. :D

Vyca 2010.01.10. 20:12:22

Nagyon cuki! Szarvak meg égő szemek... Hmmm... Földre szállt az olvadékony sátán! :D
süti beállítások módosítása