HTML

Legutóbbi kommentek

  • netman: Gratulálok! :P (2010.07.04. 14:16) Nyáááár!
  • Vyca: A kérdésre, hogy mi lesz május után, a válasz: június. :) A határidőkkel mindig így van: minél kö... (2010.03.29. 09:44) Mi lesz május után?
  • Fancsúrka: @Neo19: naja, az lehet de nálunk a csapat 90 %-a botlábú. (2010.01.28. 17:16) Éljen a vizsgaidőszak!
  • Fancsúrka: köszi!:)) (2010.01.12. 21:39) 2010 új évtized vagy nem?
  • Vyca: Valóban szép az új profil. Tetszik! ;) (2010.01.07. 21:49) November 10.

2010.03.25. 22:11 Fancsúrka

Mi lesz május után?

Na igen, ez egy nagyon jó kérdés. A jelentkezéseket az egyetemekre leadtuk, mostmár csak le kéne érettségizni.. Kíváncsi vagyok hogy fog sikerülni. A magyarra kell készülni meg az infóra, a többi meg ahogy esik... Nagyon elhagytam magam! Bár ezt nem tudom mért írom le, de valószínűleg nem jutok arra a sorsra, mint a Dr. House-ban a nő, aki blogfüggő volt és még a szívbillentyűműtétről is a blogolvasókat kérdezte meg. Azért ennyire nem vagyok fanatikus. Kivéve persze a facebook-ot meg a körömfestést. Most is katicát festettem a körmeimre, köszönjük az ötletet a cotcot.hu-nak! Egész jól sikerült. Visszatérve, az elhagytam magamot a tanulásra értettem. Mindig is nehéz volt rávennem magam, de most különösen! Mintha az érettségi ténye csak még jobban lelohasztaná a tanulási kedvem.

Mit szóltok egyébként a jó időhöz? Én imádom. Végre flangálhatok szoknyában, meg mutogathatom a millió színes harisnyámat. Najó, ki nem örül ilyen hosszú tél után a napsütésnek?:) Még szép. Kettőt pislogunk és már a strandon fogunk csücsülni. Legalábbis remélhetőleg, és nem kell senkinek tanulnia nyáron... Nem jó az...

Én már tervezgetem a nyaramat, ha minden összejön "kiugrunk" Barcelonába. Mást nem is szeretnék jobban. Bár még nem voltam ott, de valahogy érzem, hogy imádni fogom.

Most egyébként egy meglepően fárasztó napon vagyok túl, talán holnapra minden csajszi karjáról lelohad a duzzanat, az értágulat meg a kiütések. Tudniillik, ma tesiórán a röpiszervafogadást gyakoroltuk alkarral, 40 percen keresztül. Mindenki nagyon élvezte és mind elégedetten hagytuk el a gym-et. De legalább én megcsináltam a felülésfelmérést és meg is döntöttem az előzőt, szóval egy dolgot kihúzhatok az izgulnivalók listájáról.

Mára ennyi, bedőlök az ágyba, késő van!

Sok puszi!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fancsur.blog.hu/api/trackback/id/tr251869079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neo19 · http://www.flickr.com/neo19 2010.03.27. 21:23:00

ez a fránya tanulás...:D az érettségi miatt ne félj. Lelkesítésnek az engedett eszközökkel oldogass meg pár lapot, és rájössz:)

Fancsúrka 2010.03.28. 20:48:56

köszönöm a bíztatást:)

Vyca 2010.03.29. 09:44:53

A kérdésre, hogy mi lesz május után, a válasz: június. :)

A határidőkkel mindig így van: minél közelebb jön, annál alacsonyabbnak érződik a hatékonyság. De aztán mégis túlesik az ember lánya rajtuk.
süti beállítások módosítása