HTML

Legutóbbi kommentek

  • netman: Gratulálok! :P (2010.07.04. 14:16) Nyáááár!
  • Vyca: A kérdésre, hogy mi lesz május után, a válasz: június. :) A határidőkkel mindig így van: minél kö... (2010.03.29. 09:44) Mi lesz május után?
  • Fancsúrka: @Neo19: naja, az lehet de nálunk a csapat 90 %-a botlábú. (2010.01.28. 17:16) Éljen a vizsgaidőszak!
  • Fancsúrka: köszi!:)) (2010.01.12. 21:39) 2010 új évtized vagy nem?
  • Vyca: Valóban szép az új profil. Tetszik! ;) (2010.01.07. 21:49) November 10.

2010.01.21. 21:27 Fancsúrka

Éljen a vizsgaidőszak!

Hűha, el sem hiszem, hogy van időm írni. Időben szóltak ugyanis a halasztott vizsgáim időpontjáról, a karvezetésről egy héttel előtte a főtárgyról meg hat nappal előtte. Ez csak azért vicces, mert vagy nem jártam be ezekre az órákra ebben a félévben, vagy nem olyasmivel foglalkoztunk, ami elősegítette volna a haladásomat. Szóval holnap és hétfőn vizsgázom. Igazából annyira nem gáz, de azért jobb lett volna korábban tudni.

Egyébként meg úgy tűnik, egy tanárt érdekel az érettségink kimenetele, ugyanis április 30-ig mindenkinek 6 töritételt kell felmondania az órán. Ez jó, de persze a lustábbak húzták a szájukat. Én remélem, ez segít majd nekem is.

Viszont a szalagavató... hát az ciki lesz. A keringő már kész van, nem használom rá azt a durva szót, hogy "tudjuk" mert ez nem igaz. Persze ez alatt nem magamra gondolok.:) A szambát még el se kezdtük, vagyis de, a mai próbán amire nem mentem el. Végülis, valószínűleg nem hagytam ki semmit. Szerencsére már minden meg van szervezve, csak fodrászhoz kell menni meg sminkelni meg hasonók. Szombaton megyek vásárolni egy nagyon kedves barátnőmmel, megveszem az utolsó hiányzó darabokat mint például cipő, harisnya, stb. Remélem mindent találok viszonylag olcsón.

Hétvégén volt munkám! Nem azért csak hétvégén, mert ilyen hamar kirúgattam magam. Az esküvő kiállításon hostesskedtem, három kemény napig a Kongresszusi központban. Király volt, pláne mert az újdonság erejével hatott, plusz egy csomó szép dolgot megnézhettem, kipróbálhattam és elhozhattam. Szóval tök jó volt, csak estére mindig nagyon fájt a lábam. Megyek lefekszem, késő van! Puszi!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fancsur.blog.hu/api/trackback/id/tr581691344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2010.01.22. 22:45:14

Ugye jól mentek azok a vizsgák?

Az érettségi tételek felmondatásáról nekem az a tapasztalatom, hogy a tanárok csak fenyítenek, aztán meg nem törődnek vele. De ha szeretnéd, akkor remélem nálatok nem így lesz.

Fancsúrka 2010.01.23. 10:44:14

@Vyca: az első egész jól, a második majd hétfőn. a törihez meg csak annyit, hogy ha megtanulom a tételt az nekem biztos nem lesz rossz akár kikérdezi a tanár akár nem.:)

Neo19 · http://www.flickr.com/neo19 2010.01.26. 08:39:14

Szalagavató: még van bőven időtök megtanulni. Amikor engem felkértek, mert nem volt elég fiú, akkor főpróbán tanultuk meg a bécsi évfolyam keringőt:D

Fancsúrka 2010.01.28. 17:16:17

@Neo19: naja, az lehet de nálunk a csapat 90 %-a botlábú.
süti beállítások módosítása